Voor iedereen ouder dan 21 jaar! De ScoutsPlus zijn alle leden die ouder zijn dan 21 jaar, die geen vaste functie hebben binnen onze groep, maar wel lid willen zijn van Scouting Starrenburg en Scouting Nederland.

Vind je het leuk om te ondersteunen bij activiteiten of evenementen die Scouting Starrenburg organiseerd? Heb je geen zin in wekelijkse verplichtingen, maar alleen als jij er zin in hebt? Wil je uitgenodigd worden voor de activiteiten van Scouting Starrenburg en op deze manier betrokken zijn bij onze groep? Dan is de ScoutsPlus helemaal geschikt voor jou!

Klus bijvoorbeeld mee tijdens een klusdag of ondersteun in het kookteam bij een van onze activiteiten. Liever een activiteit ondernemen met een groepje mensen van je eigen leeftijd? Het is allemaal mogelijk. Neem het initiatief en organiseer een activiteit zoals jij het voor je ziet. Klinkt het interessant? Kom eens lang en bekijk de vele mogelijkheden of neem contact met ons op via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Want ook op latere leeftijd daagt Scouting je uit en kan je vrienden maken voor het leven!