Scouting is voor iedereen, ook wanneer de financiële middelen er niet zijn!

Nederland is een rijk land. Toch groeit 1 op de 11 kinderen op in een gezin dat rond moet komen van een minimum inkomen. Als gevolg van de coronacrisis en werelwijde problematiek hebben nog meer gezinnen geldzorgen. En omdat Sport & Cultuur belangrijk is voor de ontwikkeling van kinderen is er het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld, toch mee kunnen doen met voetbal, muziekles, turnen, streetdance, judo, theaterles, Scouting of een andere sportieve of creatieve activiteit. Voor die kinderen en jongeren betalen ze de contributie / het lesgeld en in sommige gevallen de benodigdheden zoals voetbalkleding, uniform of dansschoenen.

Kijk voor meer informatie op de website van Jeugdfonds Sport & Cultuur