Een terugblik op het afgelopen jaar!

Aan 2021 is alweer een eind gekomen en dat betekent dat we weer terug kunnen kijken op het afgelopen jaar. Een jaar vol opkomsten, activiteiten en weer een hoop herinneringen!

We startte het jaar helaas wat later dan gehoopt en niet alle activiteiten konden door de maatregelen doorgaan, maar door creatief te zijn en activiteiten aan te passen was er uiteindelijk weer heel veel mogelijk. En dan is het éxtra genieten!

Want tussen alle regels en aanpassingen door gingen we dit jaar gewoon op kamp, waren er bijna elke zaterdag opkomsten, deden we mee aan de iScout, kwam er een professor langs, bezochte we landgoed de Tempel, vlogen we over, kwam de sint langs, gingen we aan de slag met scouting technieken, collecteerde we voor Jantje Beton, speelde we spelletjes en nog zóó veel meer..! Ook dit jaar is het gewoon weer te veel om op te noemen, maar één ding is zeker; Het was weer een heerlijk scouting seizoen met weer nieuwe ervaringen en herinneringen voor later!

Wat 2022 ons gaat brengen is nog even afwachten.. Maar wij kijken al weer uit naar de opkomsten, het zomerkamp, het overvliegen en ál die andere activiteiten die we in 2022 kunnen gaan organiseren!

Scouting Starrenburg wenst al haar vrijwilligers, Leden, Ouders en andere betrokkene en geïnteresseerde dan ook een prachtig en gezond 2022!!