Op 7, 8, 9 en 10 maart collecteerde we weer voor Jantje Beton én Scouting Starrenburg. We gingen met de collectebus langs de deuren, lieten QR-codes scannen en collecteerde daarnaast digitaal met een Online Collectebus. De balans is inmiddels opgemaakt en het eindbedrag is bekend!

Met een recordbedrag bij de huis-aan-huis collecte van €1993,19 euro en een totaalbedrag (alles samen) van maar liefst €2378,19 euro, kunnen wij niets anders dan alleen maar gelukkig en dankbaar zijn! Van het totaalbedrag gaat 50% naar Jantje Beton en 50% naar de Starrenburg. Dit jaar dus €1189,10 euro!! Hiermee kunnen we weer nieuwe materialen aanschaffen en onderhouden en zo het Scoutingspel bevorderen.

Een bijdrage klein of groot, het is even waardevol en helpt veilige en uitdagende plekken te creëren voor kinderen en eigenlijk iedereen! Om iedereen te bedanken voor zijn of haar inzet ontvangen alle collectanten binnenkort nog een klein presentje.

Iedereen: collectanten, donateurs én meehelpende ouders; nogmaals ontzettend bedankt!!