Doe je weleens online aankopen? Doe deze dan via SponsorKliks en sponsor Scouting Starrenburg zonder dat het jou ook maar iets extra kost!

Scouting Starrenburg nu ook te vinden op SponsorKliks!

Elk jaar kijken we kritisch naar onze inkomsten en uitgaven en we kwamen tot de conclusie dat we niet meer quitte konden draaien. Om de begroting rond te krijgen is gekeken naar alternatieve inkomstenbronnen,  Scouting is namelijk voor iedereen en juist daarom er geen contributie drempel zijn.

Een van deze alternatieve inkomstenbronnen is SponsorKliks geworden. Veel grote bedrijven dragen commissies af wanneer er online besteld wordt. Op een deel van deze commissie maakt Scouting Starrenburg aanspraak wanneer er online gekocht wordt via de SponsorKliks pagina van de Starrenburg Op de manier proberen wij de komende periode een extraatje binnen te halen zonder meer te vragen van onze leden.

Benieuwd hoe het werkt? Neem een kijkje bij Sponsorkliks