Een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan. De website van Scouting Starrenburg heeft een grondige metamorfose ondergaan.

Scouting Starrenburg lanceert gloednieuwe website!

Al langere tijd was het een kleine doorn in het oog, de website. Onze oude website was niet meer van deze tijd, voldeed niet meer aan de verwachtingen en straalde al helemaal geen Scouting Starrenburg uit. Jammer want het is wel een eerste kennismaking met eventueel toekomstige leden of partners.

Scouting Starrenburg is een moderne groep met veel activiteiten voor en van iedereen. Juist daarom zijn we blij dat we tijdens de groepsraad van 4 maart 2021 onze nieuwe website hebben kunnen lanceren. Een grote stap vooruit, waar we weer even mee vooruit kunnen.

Achter de schermen is hier de afgelopen periode hard aan gewerkt en het resultaat is er. Deze metamorfose ging echter niet vanzelf, Scouting Starrenburg draait volledig op vrijwilligers en daar moet dan wel net de juiste kennis tussen zitten voor het bouwen van een nieuwe website. Daarbovenop kwamen problemen met onze server, en ja.. Hoe dan verder. We zaten echt wel even met onze handen in het haar ja.. De website lag eruit en dat, juist nu, wanneer er weer zicht kwam op opkomsten draaien vanwege de corona maatregelen..

We zijn vervolgens helemaal op 0 begonnen en zijn de website gaan aankleden. En ik zeg "we" maar eigenlijk heb ik er niet zoveel aangedaan. Af en toe kreeg ik een update of werd me gevraagd of ik iets wilde bekijken of proberen, wat ik dan uiteraard deed. Nee websites maken is niks voor mij. Gelukkig heeft de Starrenburg een grote groep vrijwilligers en was iemand bereid zich hier, samen met zijn broer, vol in te storten.

Achteraf zijn we eigenlijk alleen maar blij mee dat we vanaf 0 zijn begonnen. Een schone start noemen we het. De komende periode gaan we de website nog fine tunen, maar deze website is echt iets om blij van te worden en zeker een lichtpuntje in deze periode!

Aldus Groepsvoorzitter Edwin van Putten.